Głogowska Szopa

kolej, technika, zdjęcia

Lokomotywa elektryczna typu 58E1 (E 479.1), serii 131


58E1, 131

Lp. Parametr Jedn. Wartość
1 Szerokość toru [mm] 1 435
2 Skrajnia kinematyczna - UIC 505-1
3 Napięcie sieci trakcyjnej [V] 3000 +600/-1000
4 Układ osi - B'o B'o + B'o B'o
5 Długość ze zderzakami jednego członu [mm] 17 200
5a Długość ze zderzakami obu członów [mm] 34 540
6 Długość ostoi [mm] -
7 Szerokość ostoi [mm] 2 940
8 Wys. Lokomo. przy opuszcz. odbierakach [mm] 4 600
9 Wys. Lokomo. przy podnies. odbierakach [mm] 6 300
10 Wys. osi zderzaków nad główką szyny [mm] 1 050
11 Rozstaw osi zderzaków na czołownicy [mm] 1 750
12 Rozstaw wózków (osi czopów skrętu) w członie [mm] 8 170
12a Rozstaw wózków (osi czopów skrętu) skrajnych [mm] 25 440
13 Rozstaw osi w wózku [mm] 3 200
14 Rozstaw osi skrajnych lokomotywy [mm] 28 640
15 Masa własna jednego członu [kg] 85 000 +3%/-1%
16 Maksymalny nacisk zestawu kołowego [kN] 213
17 Maksymalne obciążenie toru na metr bieżący [kNm] 51
18 Maksymalna prędkość konstrukcyjna [km/h] 100
19 Prędkość maksymalna [km/h] 100
20 Min. promień łuku toru z V-max [m] 120
21 Min. promień łuku toru do 10km/h [m] 90
22 Średnica okręgu tocznego nowych kół [mm] 1 250
23 Przełożenie przekładni głównej - -
24 Moc ciągła [kW] 2x2 040
25 Moc godzinna [kW] 2x2 50
26 System hamulca - DAKO DK(E)-GP
27 Zapas piasku [kg] 2 200
28 Typ silnika trakcyjnego - -

Odjazdy Głogów / Departures Glogow

ODJAZDY 1960-2016new
Archiwum RJ
Odjazdy od 16.X - 10.XII
Odjazdy od 11.XII.2016 - 09.XII.2017new

Statystyki

stat4u