Głogowska Szopa

kolej, technika, zdjęcia

Lokomotywa elektryczna typu 30E1, serii 141


30E1, 141

Lp. Parametr Jedn. Wartość
1 Szerokość toru [mm] 1 435
2 Skrajnia kinematyczna - UIC 505-31
3 Napięcie sieci trakcyjnej [V] 3000 +600/-1000
4 Układ osi - Bo'Bo'
5 Długość ze zderzakami [mm] 16 140
6 Długość ostoi [mm] 14 900
7 Szerokość ostoi [mm] 3 150
8 Wys. Lokomo. przy opuszcz. odbierakach [mm] 4 500
9 Wys. Lokomo. przy podnies. odbierakach [mm] 6 700
10 Wys. osi zderzaków nad główką szyny [mm] 1 050
11 Rozstaw osi zderzaków na czołownicy [mm] 1 750
12 Rozstaw wózków (osi czopów skrętu) [mm] 8 170
13 Rozstaw osi w wózku [mm] 3 330
14 Rozstaw osi skrajnych lokomotywy [mm] 11 470
15 Masa służbowa lokomotywy [kg] 82 000
16 Maksymalny nacisk zestawu kołowego [kN] 205
17 Maksymalne obciążenie toru na metr bieżący [kNm] 50
18 Maksymalna prędkość konstrukcyjna [km/h] 120
19 Prędkość maksymalna [km/h] 120
20 Min. promień łuku toru z V-max [m] 100
21 Min. promień łuku toru do 10km/h [m] 90
22 Średnica okręgu tocznego nowych kół [mm] 1 250
23 Przełożenie przekłądni głównej - 1:2,27
24 Moc ciągła [kW] 2 032
25 Moc godzinna [kW] 2 344
26 System hamulca - DAKO
27 Zapas piasku [kg] 1 200
28 Typ silnika trakcyjnego - 3AL 4846 ZT

Odjazdy Głogów / Departures Glogow

ODJAZDY 1960-2016new
Archiwum RJ
Odjazdy od 16.X - 10.XII
Odjazdy od 11.XII.2016 - 09.XII.2017new

Statystyki

stat4u