Głogowska Szopa

kolej, technika, zdjęcia

Lokomotywa elektryczna typu 102E, serii EP08


102E, EP08

Lp. Parametr Jedn. Wartość
1 Szerokość toru [mm] 1 435
2 Skrajnia kinematyczna - UIC 505-1
3 Napięcie sieci trakcyjnej [V] 3000 +600/-1000
4 Układ osi - Bo-Bo
5 Długość ze zderzakami [mm] 15 915
6 Długość ostoi [mm] 14 708
7 Szerokość ostoi [mm] 2 903
8 Wys. Lokomo. przy opuszcz. odbierakach [mm] 4 343
9 Wys. Lokomo. przy podnies. odbierakach [mm] 6 700
10 Wys. osi zderzaków nad główką szyny [mm] 1 050
11 Rozstaw osi zderzaków na czołownicy [mm] 1 750
12 Rozstaw wózków (osi czopów skrętu) [mm] 8 550
13 Rozstaw osi w wózku [mm] 3 050
14 Rozstaw osi skrajnych lokomotywy [mm] 11 600
15 Masa służbowa lokomotywy [kg] 83 400
16 Maksymalny nacisk zestawu kołowego [kN] 20,8
17 Maksymalne obciążenie toru na metr bieżący [kNm] -
18 Maksymalna prędkość konstrukcyjna [km/h] 140
19 Prędkość maksymalna [km/h] 140
20 Min. promień łuku toru z V-max [m] x
21 Min. promień łuku toru do 10km/h [m] 120
22 Średnica okręgu tocznego nowych kół [mm] 1 250
23 Siła pociągowa [kN] 112
24 Moc ciągła [kW] 2 000
25 Moc godzinowa [kW] 2 080
26 System hamulca - Oerlikon
27 Stosunek przekładni [-] 79:24
28 Typ silnika trakcyjnego - EE541c, EE541g

Odjazdy Głogów / Departures Glogow

ODJAZDY 1960-2016new
Archiwum RJ
Odjazdy od 16.X - 10.XII
Odjazdy od 11.XII.2016 - 09.XII.2017new

Statystyki

stat4u