Głogowska Szopa

kolej, technika, zdjęcia

Lokomotywa elektryczna typu 1822, serii 1822


BR1822

Lp. Parametr Jedn. Wartość
1 Szerokość toru [mm] 1 435
2 Skrajnia kinematyczna - UIC 505-1
3 Napięcie sieci trakcyjnej [V] AC 3500 | DC 2000-4200
4 Układ osi - Bo'Bo'
5 Długość ze zderzakami [mm] -
6 Długość ostoi [mm] -
7 Szerokość ostoi [mm] -
8 Wys. Lokomo. przy opuszcz. odbierakach [mm] -
9 Wys. Lokomo. przy podnies. odbierakach [mm] -
10 Wys. osi zderzaków nad główką szyny [mm] 1 050
11 Rozstaw osi zderzaków na czołownicy [mm] 1 750
12 Rozstaw wózków (osi czopów skrętu) [mm] -
13 Rozstaw osi w wózku [mm] -
14 Rozstaw osi skrajnych lokomotywy [mm] -
15 Masa służbowa lokomotywy [kg] 82 000
16 Maksymalny nacisk zestawu kołowego [kN] 205
17 Maksymalne obciążenie toru na metr bieżący [kNm] x
18 Maksymalna prędkość konstrukcyjna [km/h] 140
19 Prędkość maksymalna [km/h] 140
20 Min. promień łuku toru z V-max [m] 120
21 Min. promień łuku toru do 10km/h [m] 90
22 Średnica okręgu tocznego nowych kół [mm] 1 250
23 Przełożenie przekłądni głównej - 1:4,136
24 Moc ciągła [kW] 4 420
25 Moc godzinna [kW] -
26 System hamulca - Knorr
27 Zapas piasku [kg] 800
28 Typ silnika trakcyjnego - 6 FRA 7059

Odjazdy Głogów / Departures Glogow

ODJAZDY 1960-2016new
Archiwum RJ
Odjazdy od 16.X - 10.XII
Odjazdy od 11.XII.2016 - 09.XII.2017new

Statystyki

stat4u