Głogowska Szopa

kolej, technika, zdjęcia

Stopnie hamowania w poszczególnych zaworach:

Zawór FV4a (Oerlikon)

Pozycja Czynność
I odcięcie, podwójna trakcja
II napełnianie uderzeniowe
III jazda
IV* I stopień hamowania
IV-V pole wielostopniowego hamowania i luzowania
V* hamowanie pełne
VI dohamowanie lokomotywy po uprzednim jej wyluzowaniu odluźniaczem
VII hamowanie nagłe

Zawór H14K1 (Knorr)

Pozycja Czynność
I napełnianie, luzowanie
II jazda
III odcięcie, podwójna trakcja
IV ustalenie stopnia hamowania
V hamowanie stopniowe służbowe
VI hamowanie nagłe

Zawór D2 (Knorr) w lok. ST43, 060Da

Pozycja Czynność
I napełnianie uderzeniowe
II jazda
III położenie środkowe, odcięcie
IV* I stopień hamowania
Kąt 90' pole wielostopniowego hamowania i luzowania
V* hamowanie pełne
VI hamowanie nagłe

Zawór 394 tylko w SM48, TEM2

Pozycja Czynność
I napełnianie, luzowanie
II jazda z samoczynną likwidacją przeładowania przewodu głównego
III odcięcie bez zasilania przewodu głównego
IV ustalanie, stopnia hamowania
IVa jak w poz. IV, z dalszym obniżeniem ciśnienia w przewodzie głównym
V hamowanie służbowe
VI hamowanie nagłe

powrót do spisu treści

Odjazdy Głogów / Departures Glogow

ODJAZDY 1960-2016new
Archiwum RJ
Odjazdy od 16.X - 10.XII
Odjazdy od 11.XII.2016 - 09.XII.2017new

Statystyki

stat4u