Głogowska Szopa

kolej, technika, zdjęcia

Lokomotywa elektryczna typu 201E, serii ET22


201E, ET22

Lp. Parametr Jedn. Wartość
1 Szerokość toru [mm] 1 435
2 Skrajnia kinematyczna - UIC 505-1
3 Napięcie sieci trakcyjnej [V] 3000 +600/-1000
4 Układ osi - CoCo
5 Długość ze zderzakami [mm] 19 240
6 Długość ostoi [mm] 18 000
7 Szerokość ostoi [mm] 3005
8 Wys. Lokomo. przy opuszcz. odbierakach [mm] 4 485
9 Wys. Lokomo. przy podnies. odbierakach [mm] 6 300
10 Wys. osi zderzaków nad główką szyny [mm] 1 050
11 Rozstaw osi zderzaków na czołownicy [mm] 1 750
12 Rozstaw wózków (osi czopów skrętu) [mm] 10 300
13 Rozstaw osi w wózku [mm] 3 500
14 Rozstaw osi skrajnych lokomotywy [mm] 13800
15 Masa służbowa lokomotywy [kg] 120 000
16 Maksymalny nacisk zestawu kołowego [kN] 200
17 Maksymalne obciążenie toru na metr bieżący [kNm] -
18 Maksymalna prędkość konstrukcyjna [km/h] 125
19 Prędkość maksymalna [km/h] 125
20 Min. promień łuku toru z V-max [m] 120
21 Min. promień łuku toru do 10km/h [m] 90
22 Średnica okręgu tocznego nowych kół [mm] 1 250
23 Przełożenie przekłądni głównej - 79:18 = 4,39
24 Moc ciągła [kW] 3 000
25 Moc godzinna [kW] 3 120
26 System hamulca - Oerlikon
27 Zapas piasku [kg] 700
28 Typ silnika trakcyjnego - EE 541b

Odjazdy Głogów / Departures Glogow

ODJAZDY 1960-2016new
Archiwum RJ
Odjazdy od 16.X - 10.XII
Odjazdy od 11.XII.2016 - 09.XII.2017new

Statystyki

stat4u